Muut tiedotteet 2020

21.2.2020 16.00

BEHAVE2020 Tanskassa 21.–23.10.2020 – Call for abstracts on avoinna!

BEHAVE 2020 Behaviour and Energy Efficiency -konferenssi järjestetään tänä vuonna Tanskassa 21.-23.10.2020. Call for abstracts on avattu – lähetä ehdotuksesi 30.4.2020 mennessä.

BEHAVE 2020 keskittyy käyttäytymiseen liittyvien näkemysten soveltamiseen energiatehokkuudessa. Se tarjoaa ainutlaatuisen foorumin poliittisille päättäjille, yliopistoille, teollisuudelle ja ammattilaisille jakaa ideoita ja kokemuksia energiatehokkuuden ja ilmastonmuutoksen hillitsemisen tehokkaiden ratkaisujen edistämiseksi.

Edellisiin vuosiin verrattuna tulevassa BEHAVE 2020 -tapahtumassa on enemmän tietoa kehitysmaista ja Euroopan ulkopuolisia osallistujia on enemmän. Mukana on myös yksityinen sektori ja esillä on kansainvälisten kehitysjärjestöjen ja YK:n kokemuksia käyttäytymistalouden integroimisesta kansainvälisiin kehitysapuhankkeisiin. Viimeisimmän tieteellisen ja poliittisen kehityksen perusteella BEHAVE 2020:n odotetaan myös edistävän siirtymistä ilmastoneutraaliin tulevaisuuteen.

Call for abstracts and proposals – haku on auki!

Konferenssiin voi nyt esittää puheenvuoroja. Abstraktit pyydetään lähettämään viimeistään 30.4.2020.

Lisätietoja hausta ja BEHAVE 2020 -konferenssista löytyy:

Sivua päivitetty viimeksi 26.2.2020