Siirry sisältöön

3 hakutulosta

Miten hyvin tuoteketjusta saadaan vertailukelpoista tietoa elinkaaren aikaisista ympäristövaikutuksista, energia- tai materiaalitehokkuudesta? Miten ratkaisujen energia- ja materiaalitehokkuus on todennettavissa? Mitkä seikat vaikuttavat elinkaaren aikaisiin kokonaiskustannuksiin?
Mikäli organisaatiolla ei ole liikkumis e en ja sen energ i ankulutukseen liittyvää seurantaa, kerrotaan myös tässä ko h dassa.] Energian hankinta ja h iilidioksidipäästöt [ Tässä kuvataan organisaation energian hankinta: mistä energia ostetaan, ostetaanko vihreää sähköä jne.
Viestintä Viestintästrategia, toimintatavat, ohjeistukset Viestintä on tärkeää energia- ja ilmasto-ohjelman toteuttamisessa. Erityisen tärkeää on viestiä asetetuista tavoitteista ja niiden vaikutuksista henkilöstön toimintaan sekä saavutetuista tuloksista. Hyvien käytäntöjen ja toteutettujen kehityshankkeiden viestintä on keskeistä.
1