Siirry sisältöön

11 hakutulosta

Kokeilun paikka Mistä voi tietää, että idea on hyvä? No sehän on kokeilun paikka! Montaa hyvinvointia lisäävää ja maailmaa mullistavaa ratkaisua ei olisi löytynyt ilman rohkeita kokeilijoita. Ilmainen kouluruoka? Sydämentahdistin? Tekstiviesti? Nämä ovat kaikki kokeiluilla syntyneitä innovaatioita.
Kokeilun paikka Kokeilun paikka tuo yhteen kokeilijat, sparraajat ja rahaa kokeilujen toteutukseen. Mistä voi tietää, että idea on hyvä? No se on kokeilun paikka!
Postinro ja -paikka: ……………………………… Puhelin: …………………………………………… Asiakas ja asentaja ovat käyneet yhdessä läpi tar vittavat asiat:  Sisäyksikön sijoituspaikka  Ulkoyksikön sijoituspaikka huomioiden lämmityskäytön aikainen tippavesi ja mahdollinen jään muodostus  Sisäyksikön tippavesiletkun toiminnan kokeilu vedellä  Tarkastettu
Postinro ja -paikka: ……………………………… Puhelin: …………………………………………… Asiakas ja asentaja ovat kä yneet yhdessä läpi tarvittavat asiat:  Lämmön lähde _____________________________________.  Tippavesiputket, toiminnan kokeilu vedellä ja varoventtiilien johdatus lattiakaivoon.  Tarkastettu, ettei läpivienneistä tule kosteusvaurioita
Kokeiluun osallistuminen on maksutonta osallistujille ja kaikki testaamisessa syntyvä materiaali jää korvauksetta testikohteiden käyttöön. Työkalun testaaminen palvelee Motivassa tehtävää energiatehokkuuden kehitystyötä.  
Toistaiseksi kaukolämpöä tuotetaan auringosta suhteellisen vähän, ja toiminta on vielä kokeilu- ja selvittelyasteella. Aurinkolämmön tuotanto keskittyy kesäkuukausille ja kiinteistöjen lämmöntarve painottuu talvikuukausille. Aurinkolämpö ei siten vähennä lämmityksen muuta kapasiteettitarvetta.
Kokeiluun osallistuminen on maksutonta osallistujille ja kaikki testaamisessa syntyvä materiaali jää korvauksetta testikohteiden käyttöön. Työkalun testaaminen palvelee Motivassa tehtävää energiatehokkuuden kehitystyötä.  
Ajaminen on muutakin kuin siirtymistä paikasta A paikkaan B. Kyseessä on melko monimutkainen tehtävä sosiaalisessa viitekehyksessä. Ajaminen ja siihen liittyvät riskit määräytyvät suurelta osin ajamisen motiivien ja tarkoituksen samoin kuin elämäntapojen ja tieliikenteeseen suhtautumisen mukaan. Vain harvat ajajat edes pohtivat tätä yhteyttä, jolloin se jää tiedostamatta.
Kaikkia ei saatu mukaan: yhtä lailla monilla muilla hankkeilla olisi voinut olla paikka tässä raportissa.