7 hakutulosta
Näytä hakutuloksia aihealueittain
Nopeat kokeilut kävely- ja pyöräliikenteen kehittämisessä Osana Helsingin seudun kävelyn ja pyöräilyn nopeiden kokeilujen ohjelmaa toteutettiin kaksi kokeiluhakua, joissa kunnat hakivat rahoitusta kokeilujen toteuttamiseen. Valitut kokeilut liittyivät esimerkiksi katutilan viihtyisyyden ja turvallisuuden parantamiseen valaistuksen ja taiteen keinoin.
Nopeat kokeilut kävely- ja pyöräliikenteen kehittämisessä Osana Helsingin seudun kävelyn ja pyöräilyn nopeiden kokeilujen ohjelmaa toteutettiin kaksi kokeiluhakua, joissa kunnat hakivat rahoitusta kokeilujen toteuttamiseen. Valitut kokeilut liittyivät esimerkiksi katutilan viihtyisyyden ja turvallisuuden parantamiseen valaistuksen ja taiteen keinoin.
Tutustu hankkeisiimme Nopeat kokeilut kävelyn- ja pyöräliikenteen kehittämisessä Osana Helsingin seudun kävelyn ja pyöräilyn nopeiden kokeilujen ohjelmaa toteutettiin kaksi kokeiluhakua, joissa kunnat hakivat rahoitusta kokeilujen toteuttamiseen. Valitut kokeilut liittyivät esimerkiksi katutilan viihtyisyyden ja turvallisuuden parantamiseen valaistuksen ja taiteen keinoin.
PYÖRÄILY JA KÄVELY HSL Helsingin seudun liikenne ympäristöraportti 2014 Pyöräily ja kävely HSL:n strategisena tavoitteena on paitsi joukkoliikenteen edistäminen myös pyöräilyn ja kävelyn lisääminen. Pyöräilyllä on paljon potentiaalia seudun liikennejärjestelmän toimivuuden lisäämisessä sekä liikenteen haittojen vähentämisessä.
Nopeat kokeilut kävelyn- ja pyöräliikenteen kehittämisessä Osana Helsingin seudun kävelyn ja pyöräilyn nopeiden kokeilujen ohjelmaa toteutettiin kaksi kokeiluhakua, joissa kunnat hakivat rahoitusta kokeilujen toteuttamiseen. Valitut kokeilut liittyivät esimerkiksi katutilan viihtyisyyden ja turvallisuuden parantamiseen valaistuksen ja taiteen keinoin.
ja jatkuvan parantamisen periaatteen soveltaminen Energiansäästökeinojen tunnistaminen ja priorisointi, vastuutahojen nimeäminen ja vaikutusten arvioiminen lähtötietojen pohjalta, haastatteluin sekä asiantuntijatyöpajoissa aihepiireittäin Liikkumistarpeen minimointi asuinpaikan, toimitilan sijainti etätyö ja -neuvottelut, sähköinen asiointi Ensisijaisesti vähäpäästöiset kulkutavat kävely
Pää- ja kokoojakaduilla kävely- ja pyörätie erotetaan ajoradasta reunakivellä ja välikaistalla. Kävely ja pyöräily erotetaan toisistaan käyttämällä eri päällystemateriaaleja. Tonttikaduilla jalkakäytävät erotetaan ajoradasta reunakivellä korotettuna. 13 14 Kankaan alueiden jaottelu 2. RAKENTAMISEN PERIAATTEITA 15 2.1. Rakennukset 2.1.1.