Siirry sisältöön

15 hakutulosta

Energiansäästöviikkoa viettämään Valtakunnallista Energiansäästöviikkoa vietetään joka vuosi lokakuun viikolla 41. Koulut voivat toki valita vapaasti jonkin muunkin ajankohdan, jolloin viettävät teemaviikkoa. Aihe on aina yhtä ajankohtainen. Tokaluokkalaisten energiansäästöviikolla on myös omat verkkosivut. Siellä on tarkemmat tiedot kampanjasta ja Hei, kaikki toimii!
Energiansäästöviikkoa on vietetty Suomessa jo kahdenkymmenen vuoden ajan. Energiansäästöviikolla kannustetaan henkilöstöä energian järkevämpään käyttöön ja kampanjoidaan energiansäästömahdollisuuksista asukkaille ja asiakkaille. Vuosittain Energiansäästöviikkoon osallistuu satoja yrityksiä ja yhteisöjä.
Energiansäästöviikolla teemana energiankäytön uusi aika Vuonna 2023 Energiansäästöviikko jatkoi edellisen talven Astetta alemmas -kampanjan asialla. Vuoden 2023 Energiansäästöviikkoon osallistui 350 organisaatiota. Energiansäästöviikon jälkeen 1–4. -luokkalaisille järjestettiin verkossa marraskuussa Agenttiseikkailu-energiansäästökilpailu. Miten?
Energiansäästöviikolla teemana energiankäytön uusi aika Vuonna 2023 Energiansäästöviikko jatkoi edellisen talven Astetta alemmas -kampanjan asialla. Vuoden 2023 Energiansäästöviikkoon osallistui 350 organisaatiota. Energiansäästöviikon jälkeen 1–4. -luokkalaisille järjestettiin verkossa marraskuussa Agenttiseikkailu-energiansäästökilpailu. Miten?
Tutustu menestystarinoihimme Energiansäästöviikko jatkoi Astetta alemmas -kampanjan asialla Energiansäästöviikolla keskityttiin energiankäytön uuteen aikaan, jolloin energiaa riittää kaikkeen käyttöön, mutta hinta vaihtelee. Viikon aikana haluttiin viestiä erityisesti sitä, että moderni on energiansäästö on yhä enemmän oikea-aikaista sähkönkäyttöä ja kulutuksen siirtämistä.
Energiansäästöviikko jatkoi Astetta alemmas -kampanjan asialla Energiansäästöviikolla keskityttiin energiankäytön uuteen aikaan, jolloin energiaa riittää kaikkeen käyttöön, mutta hinta vaihtelee. Viikon aikana haluttiin viestiä erityisesti sitä, että moderni on energiansäästö on yhä enemmän oikea-aikaista sähkönkäyttöä ja kulutuksen siirtämistä.
  • Titteli: markkinointisuunnittelija
  • Vastuualue: Energiansäästöviikko-kampanja ja markkinointisuunnittelu
  • Puhelin: +358 (0) 9 6122 5049
  • Faksi: +358 (0) 9 6122 5199
  • Matkapuhelin: +358 (0) 50 560 4522
  • Sähköpostiosoite: nina.alsi@motiva.fi
  • Yritys: Motiva Oy
  • Yksikkö: Viestintä ja markkinointi
  • Twitter: @NinaAlsi
  • Linked In: ninaalsi

Median yhteyshenkilöt Kati Laakso, viestintäjohtaja media- ja sidosryhmäsuhteet, konserniviestintä Astetta alemmas -kampanjan yhteydenotot Leila Timonen, viestintäpäällikkö kuluttajien energianeuvonta, kodin valaistus, koti ja asuminen Astetta alemmas -kampanjan yhteydenotot Nina Alsi, markkinointisuunnittelija Energiansäästöviikko-kampanja ja markkinointisuunnittelu Sini Marttinen
Työstä kannattaa myös viestiä omilla verkkosivuilla ja muissa kanavissa sekä hyödyntää viestinnässä myös erilaisia valtakunnallisia kampanjoita ja teemaviikkoja, kuten Energiansäästöviikkoa ja Liikkujan viikkoa sekä niiden paikallisia tapahtumia. Yhteistyössä on voimaa Kuntasektorilla yhteistyö muiden kuntien kanssa on tärkeää.
Energiansäästöviikolla teemana energiankäytön uusi aika Motiva koordinoi ja innostaa kuntia, yrityksiä ja organisaatioita mukaan kampanjaan sekä tarjoaa valmista materiaalia Energiansäästöviikon jälkeen 1–4. -luokkalaisille järjestettiin verkossa marraskuussa Agenttiseikkailuenergiansäästökilpailu. Miksi?